편집 하얀 샛별

 

Endless love

 

♬ Endless Love 

 
영화음악. OST 
 
My Love
내 사랑
there's only you in my life
내 인생엔 오로지 당신 뿐이예요
The only thing that's right
그 하나 뿐이죠
My first Love
나의 첫사랑
You're every breath that I take
당신은 내가 숨쉬는 모든것이예요
You're every step I make
당신은 내가 걷는 모든 발걸음이예요
And I
그리고 나는
I want to share all my love with you
내 모든 사랑을 당신과 나누고 싶어요
No one else will do
다른 누구와도 사랑을 나누지 않을거예요
And your eyes
당신의 눈은
They tell me how much you care
얼마나 당신이 나를 생각하는지 말하죠
You will always be
당신은 언제나
My Endless Love
나의 영원한 사랑이예요
Two hearts
두 마음이
Two hearts that beat as one

하나가 되어 두근거려요
Our lives have just begun
우리의 인생은 이제 막 시작되었어요
And Forever
그리고 영원히 계속 될 거예요
I'll hold you close in my arms.
당신을 내품에 꼭 안을거예요
I can't resist your charms
나는 당신의 유혹을 거부할 수 없어요
And I
그리고 나는
I'll be a fool for you
당신을 위해 바보가 될거예요
I'm sure you know I don't mind
내가 꺼리지 않는걸 당신은 확신하고 있죠
Oh you know I don't mind
나는 괜찮아요
Baby,Baby.Baby
내사랑 그대여
You mean the world to me
당신은 내게 전부를 의미해요

I Know, I found In you
나는 당신안에서 나를 발견할 수 있어요
My endless love
나의 영원한 사랑
In love
사랑안에서
I'll Be that fool for you
나는 당신을 위해 바보가 될거에요
I'm sure,that you know I don't mind
내가 꺼리지 않을걸 당신은 확신하고 있죠
you'll be the only one
오직 하나뿐인 당신
Cause no,no one can deny
그렇기 때문에 나는 부인할 수 없어요
This love I have inside

내 맘속에 갖고있는 사랑을
And I'll give it all to you.
그리고 당신에게 그걸 모두 드릴게요
My love, my love, my love
나의 사랑
My endless love

영원한 내 사랑
my love
내 사랑 .
 
 
 

+ Recent posts